lugn dag i skolan..

Idag är jag inte noll! Det är grafisk i skolan som är galetsoft! Sitter framför datan hela dagarna, jobbar lite i Illustrator och Photo Shop. Men är inne på internet större delen av tiden :)

Dansen på tisdagar räddar mitt liv! Och mitt huvud från att explodera i överflöd med tankar. Jag kan  komma dit och vara jättedeppig eller ledsen men när jag går där ifrån är jag alltid lika glad. Sen är jag upp i varv i flera timmar! Får värsta kicken så fort jag kommer in i spegensalen med 4 stora högtalare i vardera hörn som dånar hög musik. Tripin, Lose Control, Don't phunk with my heart remix.. Stampa i golvet, kasta med huvet, slänga med armarna, ner på golvet, lika fort upp, sliiiide, hopp, hopp, stamp, snurr.... and so on i 90 minuter! Undra om man ska våga börja i fortsättnings gruppen nästa termin.

Vaknade imorrse och tänkte men inte som vanligt.. Det kändes typ annorlunda fast inget har förändrats. Knasigt det där! Jag vill också ha ett riktigt moviemoment!

Tjohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback