tankeverkstad.


Så.. Camilla heter jag och det här är väl min nya dagbok i framtiden.. Synd att man inte kan lägga in alla gamla dagboks inlägg från playahead för där finns mina humörrapporter från de senaste månaderna. Så nu får man börja om här.. Allt sak ut!
Vissa saker är lättare att skriva om än att prata om. För tillfället är det så mycket skit som händer så om man skulle prata om det skulle alla runt omkring en gräva ner sig eller skita i allt. Då är det ju bättre att  skriva för att få ur sig allt, så kan man vara glad och tankelös sen när man träffar en massa folk. 
  
För tillfället står allting på noll, är varken sur eller glad, arg eller ledsen. Bara noll. Är iaf bättre än att gå omkring och vara irriterad eller ledsen som de senaste veckorna. Jag fattar inte att jag gjorde det en gång till. Att jag lät mig luras och tro att det skulle bli annorlunda den här gången. Kanske skulle blivit det om du inte åkt, det vet man aldrig. Och efter vad du sa.. Orkar bara inte tänka på det längre. Orkar inte tänka på det innan jag somnar och direkt när jag vaknar. Det borde inte vara så, jag har typ ingen rätt till att tänka så. Vill prata om det hela tiden så jag slipper gå att tänka, berätta allt för alla vad du gjorde och vad du sa. Bara för att jag själv ska veta att det verkligen hände och att  det inte var en dröm eller att jag bara inbillade mig en massa saker. Ni har sett men vet inte. Sen får jag typ dåligt samvete för att jag mår dåligt pga det när jag vet att *** har det så mycket jobigare. Det går inte ens att jämföra så då känner jag mig bara dum när jag pratar om dig och vill förklara hur mycket jag saknar och vill träffa dig.    

Och hur mycket bra jag än berättar om dig för alla, vad du sa, vad du gjorde, hur du log så tycker ända alla att du är en skit som leker och att jag ska skita i dig.

NEWSFLASH!!! JAG KAN INTE!
Det finns typ inte på världskartan att jag bara helt plötsligt en dag ska strunta i allt.. En dag kommer det då jag inte tänker på dig, en dag kommer jag inte sakna dig, en dag då allt är bra. Men inte idag..  

I never got to see you sleep.
I will never see your face as
you slowly breath in and out,
dreaming.

I never got to see you sleep
because I lay too tight in your arms.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback