torsdag

Någongång på eftermiddagen...
Hata matte C, jag fattar inget det är så himla krångligt! Ibland ska man ta bort allt, ibland multiplicera båda leden, ibland multiplicera det ena!! När ska man göra vad egentligen? Jag som hade ett mål att inte ha några G, har hittills inte änns varit i närheten men nu kommer det ju skita sig tatalt! Så går man på tåget så går 20 skrikiga ungar på i Häggvik! Och så ska man skriva om syreupptagningsförmåga tills imorrn, fattar inget av mina anteckningar..  Den här eftermiddagen kan typ inte bli värre! Vill kramas!

-----------------------------------------

10.04   Jag hämtade mitt papper i skrivaren! :P

-----------------------------------------

då sitter man här idag igen, kort dag 11.30..
men vissa ska ju sitta kvar och räkna matte till typ 14.00, men man överlever väl det också. får se till att jag hinner hem till bh (beverly hils) det är ju nu donna och david.. MOVIEMOMENT ;D
helt stört hur vissa är petiga, har skrivit ut min affich 4 gånger och varje gång ska jag flytta texten 2 millimeter neråt. herregud ingen ser någon skillnad!


P.S. Jag hade världens bästa dröm inatt! Tänk om man kunde göra vissa drömmar till verklighet, då skulle ju allt vara perfekt! Om det är som Freud säger att en del av ens undermedvetna visas i drömmarna så borde ju personen man drömer om känna som hon/han känner i drömmen. Eller hur?! Då vore ju allt ännu bättre!

Men för minuten är allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback