backpacker!

Visst är det kul när man plockar upp gamla data eller tvspel och blir som besatt igen! Så brukar jag göra med vårat sega spel ibland. Och när man börjar sitter man där hela natten, lika engagerad som då! Nu har jag och Veronica återfunnit BackPacker2. Vi skulle spala det förrut, men då hittade hon inte cd1. Nu är den återfunnen! Gick hem till henne igår och spalade. Vi har grymma som frukthandlade och jag som navigatör. Ganska bra som bartender och historiker var vi också! Till vår besvikelse kunde vi typ dock inget om Rio de Janeiro :P Sen planerade vi lite till inför nyår.. Klockan 2 kom jag på att jag inte hade några nycklar hem så när jag kom hem halv tre var jag tvungen att ringa och väcka Annica.. Förlåt, men jag hade ingen lust att sitta ute hela natten.. Då var jag som alltid är när jag kommer hem på natten, HUNGRIG! Satte mig i mörkret och drack multivitamin och åt upp halv salamipaketet jag köpt tidigare på kvällen. Sen lyssnade jag på smör och somnade! 

Kommentarer
Postat av: Melina

tack :D Haha det går inte att gråta det gör för ont eller ah jag kunde iaf inte gör annat än att göra konstiga miner o spänna hela kroppen så mkt att jag började svettas^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback