går inte!

Det är helt stört, jag kan verkligen inte koncentrera mig! Jag läser en mening eller två sen glider tankarna in på annat. När jag har läst hela sidan har jag ingen aning om vad jag har läst så måste jag börja om igen. Det har typ tagit mig 30 minuter att läsa 3 sidor! Räkna ut hur lång tid det då kommer ta mig att läsa 50 sidor om jag fortsätter så här.. Typ 8 timmar!!!! Och provet är på onsdag!

När jag måste sitta och plugga i flera timmar och mår så här konstigt i huvet måste jag äta, hela tiden. Sitter konstant och tuggar på något. Mackor, choklad, ost, salami ALLT! Jag kommer hinna bli en boll innan veckan är slut. Tur att det inte har varit så här mycket alla dom här 5 veckorna då vet man inte vad som skulle hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback