igår

Är tillbaka hos pappa nu, sov hos mamma med Decc och Zandra. Dom skulle åka hemifrån vid 7.45 så då var till och med jag uppe för att säga hejdå. Det trodde ni inte va?! Igår var jag på middag i stan med Kelly, Ebba och familj. Vi åt på en Indisk resturang på söder, gott gotti gott gott var det. Och pricken över i: dom hade jättegod öl, den smakade typ som Antarctica! Jag satt som i extas och tittade på dom stora bruna 600 ml glasflaskorna på bordet :P Sen gick vi på någon pub och Mills drack sitt första pint. 

Hata Sl! Tågen går varje halvtimma och så har dom inte timat med bussarna varken i Rotebro eller Väsby! Skulle varit tvugna att vänta i 35 minuter! Mamma och Sten skulle också hemåt så vi tog taxi hem. Sen var det tjejparty som gällde. Jag fick min present som jag aldrig kommer tröttna på att  titta igenom! Har redan gjort det 4 gånger.. Tack flickor!! Och tack Emma för att jag äntligen får alla kort!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback