lördag.

Sitter och äter våfflor, duktiga jag! Men det är faktiskt Annicö som har gjort dom, duktiga hon också! Igår var det en lugn kväll här hemma, Emma var här. Sen kom Uno, McGyver och ännu senare kom Erik och Shappan. Undra varför en lugn kväll inte längre betyder en vit kväll..hmm (en väsbyfjortis på den) Emma är övertygad om att jag på riktigt tror att alkohol är bra för en och jag jag försöker få alla andra att också förstå det. Vi satt iaf i timmar och väntade på våra dater, men dom kom ju aldrig. Dom skulle ju gå och köpa blommor och choklad till oss därför skulle dom komma senare. Men dom kom ju inte alls! Så vi satt och tyckte lite synd om oss själv i soffan meddans vi drack våra red russian.

Ikväll är jag dubbelbokad, blä. Det var planerat att vi skulle ut med Ebba och Kelly och äta middag men duktiga jag glömde såklart bort det! Så nu har jag planerat med Fab5, Decc och hennes kompisar.. Jag ska ju få min födelsedagspresent och jag och Zandra skulle ju festa tillsammans för första gången! Dom senaste helgerna typ måndarena har vi alltid haft någonstans att vara på helgerna och vi har alltid haft något. Nu i helgen då Decc kommer upp så har vi inte ett hus att festa i och så är vi alla helt uttorkade.. Så här blir kvällens planer: Jag åker med Kelly mf. och äter middag sen åker jag hem och leker med dom andra. Det blir bra. Kommer dock hem vid halv tio så Anneli har fått nyckeln hem till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback