lördag.

Gud vad jag är dålig som inte har skrivit sen i tisdags! Jag hann inte i onsdags, har för mig att jag pluggade men kommer inte ihåg vad.. Religion kanske, men jag tror inte det. I torsdags skulle jag plugga hela dagen men när jag kom hem så somnade jag. Veronica ringde och väckte mig och tjoade om att vi skulle på fest i stan.Så jag flög upp skrev religionen på 20 minuter och åkte till henne. Kom hem 3, det är OMÖJLIGT att ta sig hem på natten mitt i veckan från stan! Vi flummade runt och på söder utan att ha en aning om vart vi var. Kom iaf till rätt buss och åkte hem. Åkte sammanlagt 4 bussar och var tvugna att vänta drygt 20 minuter på varje! Stockholm City kom i torsdags natt 02.50 till rotebro station :P

Igår hade vi flumfredag i skolan. Jag vill typ aldrig gå därifrån. Urlika tjatade på oss att vi skulle gå efter 12, vi gick vid 3.. Lyssnade på NRJ hela dagen, sjöng och shakade loss. Det var krig mellan tidningsoch kokboks gruppen! Tror tidningen vann men vi kommer igen! Veronica kom minsann på besök också. Sen åkte jag, Emma, Veronica, Toss och Decc till Kista. Jag klipte mig Kort och pudel men fint! Sen på kvällen var Emma och Veronica här, tog det lugnt. Skönt att bara sitta hemma och slöa för omväxlingsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback