magget igen.

Igår var vi på Magget igen, jättekul! Jag, Veronica och Anneli. Vi tog bussen 22.21 (exakt) På bussen gick Vigge, Mats, Emil, Jalex, Clabbe på. Dom skulle tydligen till Stockholms kök och bar. Vigge berättade att han trivdes mycket bra i min himmelsblå morgonrock. haha. När vi kom ner till stationen kom vår allas söta Veronica på att hon glömt legget hemma! Vi ringde Ekman, tänkte om han ville hämta oss men svara ville han minsan inte. Så vi fick vänta på bussen. Åkte hem och hämtade legget, Veronica tog sig en macka. Vi kom ner till stationen igen vid halv tolv. Var ganska lugnt då men vi kan alltid roa oss. Drack öl och jag bjussade på lakritsshot, alltid lika gott! Sen spanade jag och Veronica på tre killar som hade brazil tröjor på sig. Jag frågade ena killen vart han kom ifrån men det visade sig senare att han inte var med dom. Klantiga vi! "Kommer du från Brasilien"? "Cuba, Cuba" "Nej, kommer du från Brasilien"? "Cuba, Cuba" Han vägrade helt enkelt att komma från Brasilien. Vi dansade till Eloise och räddade varandra pådansgolvet. Sen träffade vi några killar som bodde här på Sjukyrkoberget så dom bjussade på taxi hem. Mycket snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback