måndag.

Fram med smöret... Igår kväll och idag har jag varit som i låten "stuck in reverse"  Jag vet inte vad jag gör, vad kom allt ifrån helt plötsligt. Blir förvirrad hur mitt huvud fungerar ibland! Tänker bakåt och framåt och då är jag inte ensam. Alla dom där dumma overkliga moviemovents sitter fast i huvet på mig! Vill inte ha dom där! Dom får inte plats, måste ha rum för alla 50 historie sidor och alla medielagar! Man kan ju inte memorera dom ordagrant, det funkar ju inte!

Idag hade vi matte igen. Jag och Sara dampar loss på folk. Man ska inte ifrågasätta saker, då fattar man inte. Gör bara som boken och lagarna säger så fattar ni tillräkligt sen! Vår absoluta hat person var iaf inte där, men efter varje lektion kommer fler och fler med på våran avsky lista! Sen åt vi lunch på Stinsvillan, det var nya människor som jobbade där, jättetrevliga. Då blir man glad! Och julpynt hade dom också! Vi pratade om att ramla på fyllan och att allt liksom hackar och man känner inte att man gör illa sig. Jag berättade att jag hade haft jätteont i höflen och att jag var helt svullen efter 200 dagars i Märsta utan att fatta varför. Sara kom med förklaringen som jag aldrig fattat "Du ramlade i och för sig när vi gick från B4 till GM" Så kan det gå, man kan ju inte minnas allt heller. Men nu vet jag iaf varför :P 
Mitt ärr på knät är snart borta! *snyft* Vill ju ha det där som en påminnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback