måndag.

Ååååå, har hittar världens finaste nyårsklänning! Helt silvrig och kort och tight! Kärlek vid första ögonkastet var det! Ödet var det också! Jag har gått och letat efter min rosa klänning på hm i en evighet nu, men den finns inte kvar i stl 34! Hittade en ljusblå på hm också, som var helt slut! Emma bestämde att vi skulle gå in på mango, så det gjorde vi! Då såg jag den, fast den var för stor :( Emma frågade om den fast i en mindre, vilket det fast fast undanhängd åt någon annan.. Men jag fick prova den och om personen i fråga inte kom och hämtade den skulle dom ringa mig. Den passade asbra och gissa vad! Det fanns ingen lapp på den om vem som skulle hämta den! Så jag fick köpa den där på plats direkt! Det gjorde min dag bättre!

Gick nämnligen piss på matteprovet idag. Jag gick fram till Jocke och kastade provet på katedern och skrek att det var det sämsta jag någonsin gjort i hela mitt liv! Ville typ gråta! Han frågade varför och jag skrek tillbakla att det inte är så lätt om man inte fattar något! Men jag skrek tyst för folk gjorde fortfarande provet..


Nu får jag iaf en massa shake musik av emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback