måndag.

Som ni kanske kan gissa har jag varit i huset utan bredband i helgen! Det är då jag blir en sån här dålig bloggare som inte skriver 20 gånger om dagen. Kom precis hem från Kista, har mega shoppat 6 tröjor. Inte onödigt, behövde dom faktiskt. Nu slipper jag ju låna Ankans kläder. Hade galna flytet på Gina Tricot. Ur en mega klädhög stack det ut lite päls som jag bestämde mig att dra i. Så var det DEN! Den tröja både jag och Ankan vill ha. RÄTT STORLEK OCH HALVA PRISET! KAN DET BLI BÄTTRE!? Gick in i provrummet där det låg en mega klädhög till, drog i något vinrött. Ett linne, halva priset och rätt storlek! Så nu är jag jätteglad fast ångest har man från igår! Jag är för snäll. Som jag sa till Emma och Veronica "Det är sånt här man blir knäpp av"

Igår skulle vi som resten av Väsby till Fabben, julfest! Stod i kö i en timme och 10 minuter, när vi kom fram till dörren så var det fullt så vi kom inte in! Då skrek vi lite och gick till Que och festade. Lakritsshot hela natten! Kom hem halv fem och åt julskinka. Jag skar den själv utan att hugga av mig fingret den här gången! Man har blivit en skillad nattätare!

Ikväll blir det färga håret på Emma och se på "Dude where is my car" Och nyårs planering såklart!

Kommentarer
Postat av: Ifiyenia

har du huggit av dej fingret förut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback