namn info från jobbet!

Idag så jobbade vi igen, galet trist men idag åt vi iaf en massa chokad! Annica är skyldig mig 6 st chokladrutor! Glöm inte! Imorrn funderar vi på att ta med oss Paradisasken och smaska på.. Satt hela dagen och plockade ut papper från en pärm för att sätta in dom i en annan i personnummers ordning, tog hela dagen! En massa kul hade vi åt alla namn igen. Jagh menar kan man verkligen heta:
Orre
Gotthard
Benndorf
Reimar
Kuikka
I efternamn... Vem hittar på allt egentligen? Men roligast av alla är: Family Hossein! hahahaha
Annica tycker att det alltid blir fint när hon skriver Marianne och det är kul att skriva Yvonne, därför jublar hon alltid när jag läser upp dom namnen! En tant heter Margaret (Where is the A?!) Och det är inte bara Olle som slutar utan också alla som heter Annica, Ulrika och Jenny..

- Fo**g**n Bo (jag)
- Han som dog?! (ankan)
- Ja
- RIP Bo! (sa Ankan och ritade ett kors bredvid hans namn)
---------------------------------
- Vi kan inte stryka över Bos namn, då blir han ledsen! (annica)
- haha
- Men vi kan ju inte stryka över en död mans namn! Vi kan ju inte vanherda hans namn! (annica)
---------------------------------
- Det är inga födda dom här åren! (jag)
- Folk ville väl inte bli gravida under kriget! svarade Annica (årtalen var 1946-1947)
---------------------------------
-Mögliga jälva päron, jävla skit mat idag! (Mamma gillade inte dagens lunch)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback