söndag.

Igår var en stört rolig kväll, vi invigde Fabben med Mats, Vigge och en massa andra.. Dom där knasarna är mycketkul att dansa och festa med! "Ses den 20:de!! Vilken dag blir det"? haha Kenneth ska fixa en kille på kryckor till Veronica och en kille med gipsad arm i rullstol till mig! Grattis oss! Ägde dansgolvet till natt i natt som alltid och dansade Vigges spec dans i 40 minuter tills det stängde.. Sen höll jag på att stå ihjäl mig när jag skulle bli upplyft på hans axlar, som tur var stod Veronica framför mig och tog emot mig när Vigge tappade mig! Kom hem vid 4 efter en trång biltur på 8 pers! Vad lika pigg som tidigare på kvällen och somnade närmare 5..
 
Idag har jag varit på julmarkad på grönan och ätit julbord. Det var trevligt fast jag står inte ut med alla jobbiga barn som skriker! Men det fanns någon som gjorde allt bättre! Nämnligen han som stod i garderoben och hängde upp jackorna, han var så stört söt! Jag blev kär och bara megalog :D Kom hem ganske sent så nu sitter jag och mega spörtar i matteboken! Prov imorrn! Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback