tisdag.

Jag är helt död överallt! Igår var det lussevaka hos mig minsann! Helt stört roligt! Vi var 13 tjejer som bakade lussekatter, "lekte jag har aldrig", drack glögg och deckade lite varstans i huset. Jag klarade nästan hela natten, sov i typ en timma mellan 6 och 7. Sen var det bara att knata till bussen för att åka till skolan. Såg på luciatåget och drack Mer som skolan bjussade på. Sen förflyttade vi oss till datasalen för att plugga inför AMK provet. Jag deckade på mina papper och hann inte läsa så mycket. Har aldrig gjort så dåligt ifrån mig på ett prov. Inte så bra att göra prov full har jag iaf lärt mig idag! Sen hämtade vi mat på Tors och hade picknik i datasalen. Sen såg jag en timma till på golvet! Sen höll jag på att somna tjugoelva gånger under vårat möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback