tisdag.

Då siter jag här hos pappa idag igen för att skriva den där dumma engelskan, men jag vill verkligen inte! Jag vill sluta skolan idag. Det gör jag i och för sig nästan. Var en timme i skolan idag. Först på projektmöte och sen hade jag ett sånt där efterlängtat utvecklingssamtal. Jag säger som Emma, man kan lika gärna strunta i det för det ger ingenting. Jag har hört alla mina lärare säga samma sak till mig sen jag var 7 år! Ulrika sa att jag nåsta ta för mig mera på lektionerna och att jag måste vara mer expressionell när jag arbetar med grafisk komunikation. Det skulle man ju kunna försöka med! Om jag inte har missupfattat allt totalt så kommer jag få minst 10 MVG, trodde ni det någonsin om mig?! Jag är iaf fett stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback