200 dagars!

Jag tog tåget till Märsta så jag var där vid 8. Åkte hem till Sara för att sen bli skjutsade till en lokal som hon inte hittade. Vet ni vad?! Dom har trappor i märsta också! Förfestade med alla Saras kompisar, galet roliga var dom! Dom var något som man skulle kunna kalla för insestgäng, precis som SPB. Så det är ingen fara jag blev lite rädd! Jag var ju också med lite där... Var typ över 15 pers som vrålade "Hej Camilla" när jag kom in. Sen åkte vi till B4. Var såna där ungdomar som man själv hatar som sitter och sjunger och skriker på bussen. Kom dit drack lite ännu mer. Jag välte ut min lakritsshot över hala bardisken men jag fick en ny! Mycket snällt! Träffade Elin gjorde jag också från språkresan för två år sen. Sen fortsatte vi till någonting på G ("Vart var ni då?" "ooooooo") haha ett inlägg..
Dansade en massa, sjöng karaoke. Men ingen ville sjunga med mig och man fick inte sjunga fler än 2 :(  Sen drack jag en äckligt dyr cosmopolitan, men god var den! Har massa röda fläckar på byxorna som säkert inte går bort.. Vid typ 2 gick vi hem, träffade My. Sen somnade jag så fort jag la huvet på kudden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback