avlider.

Jag säger som Emelie idag i skolan "JAG AVLIDER" Emma har varit här och vi har haft en mindre studiecirkel. Vi läste lite historia och sen läste hon högt ur Bibeln för mig, sen reflekterade vi en massa också. Klarar inte av det här! Mitt tal suger hästpung och historian kommer aldrig att fastna! Det är för mycket! Tack Veronica och Britt-Marie för ni hjälpte oss i den här svåra perioden :P

Nu glömde jag fråga Emma det där igen. Tänkte ju på det tidigare idag. Påminn mig imorrn. Det är visserligen tre veckor sen men jag bara undrar. Tänker inte lika mycket nu, mått riktigt bra efter attacken i måndags. Det behövdes, bara släppa allt som man försökt strunta i så länge!

"Is this masquerade finally over"
Den är nog slut men är resten också det eller... "But if you ask me you know that I'd stay" hmmmmmmmm



Kommentarer
Postat av: Emma

Aah! Du får inte säga sådär i bloggen och tro att jag ska orka vänta tills imorrn med att få veta vad du undrar! Men tack för alla studiecirklar :) Dom rockar phett! :p
Och avlider du så avlider jag.
PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback