bästa kvällen i mitt liv!

Haha, igår satt jag och klurade på vad jag skulle göra på kvällen och så skrev jag att någon annan skulle bestämma åt mig. Och så var det ju tydligen. Själv trodde jag att Emma skulle komma över på en återställar öl och mysfesta lite. När hon kom så sa hon att jag skulle komma ut och titta på en sak. Jag hämtade jackan och sen tar hon fram en ögonbindel. Vi sätter oss i bilen och dom vi kör iväg. Tog några varv i rondellen så jag inte visste vart vi var påväg. Vi går ut ur bilen öppnar en dörr, går in. Ögonbindeln togs av och där är ALLA!! Och då menar jag verkligen alla som jag älskar mest i hela världen kan inte komma på någon som inte var där. Decc hade kommit upp, Baffe hade kommit ner. Emil och Jocke och Hanna var också där! Vi var hemma hos mamma och allt var perfekt. Vi såg på en film om mig, öppnade paket och drack skumpa. Sen var det mat, öl, sång, show, lekar! Sen kom det lite annat folk dit, eller ganska många.. Vet att det blev konstigt men jag hoppas att allt är okej med alla!!! Ni är ju bäst, ni kom och var där hela kvällen! Vill inte att det ska bli konstigt pga andra! Sen fortsatte vi iaf och leka en massa, vi bastade, sprang omkring på baksidan, hade ölkrig i bastun. Mitt hår luktar fortfarande öl.. Sen pratade vi om lite saker som jag helst inte ville ta upp, tror att det fanns andra som inte heller ville det. Det märktes!

Såå... Det var verkligen det bästa kvällen i mitt liv. Kan inte komma på någon annan gång jag vart gladare! Ni är alla så bäst!


Emma, Veronica, Anneli, Åsa, Decc, Hanna, Annica, Emil, Jocke, Baffe, Erik, Johan, Ekman, Shappan, Axel, Jocke, Anders, Fredrik. Mamma, Pappa, Sten, Sus, Anders, Farmor, Mormor.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback