DANS!!!!

Dans, dans, dans finns det något bättre?! Jag är fortfarande helt lyrisk och dansen slutade för en timme sen. Den 6/12 ska vi ha dansuppvisning, hatar det ordet det låter som man går i lill ettan. Då får ni iaf komma och kolla om ni vill! Jag älskar när Tomas ska krångla till allt! Ena halvan av gruppen börjar som vanligt fast i mitten lägger vi till en 4a eller 8a och gör lite andra steg. Andra havlan väntar en 4a eller 8a ibörjan och dansar sen som vanligt rakt igenom. Efter första gruppen gjort sin spec del så avslutas det med att alla dansar lika! Sååå kul! Och hon som jag skrev om förrut, hon som shakar till allt, plutar med läpparna och tror att hon är så mega sexig är GRAVID! Herregud, vart är världen påväg? Dansa kan hon ju inte heller :P Emma påstår att jag kommer att konvertera till danshuset isf Balettakademien, för där ska ev tjonk, melina och iffi också börja. Men jag fortsätter på BalletA, Tomas är du där! Idag var vi 7 pers, dvs ojämt antal. Så stackars lilla jag var tvungen att dansa tillsammans med Tomas på dom delar vi dansar två och två. Jag skojar inte, jag var lika glad och lyrisk som ett barn i en godisaffär! HERREGUD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback