drömmar.

Kanske är jag förrvirrad på grund av mina drömmar. Dom har inte varit helt normala dom senaste nätterna. Allt snurrade bara runt, drömde bla om en påhittad reklam. Det var för någon speciell lackfärg och dom visade vart man kunde använda den, typ som Tv-shop. Filmen gick på repeat och för varje gång spelades den bara upp fortare och fortare och tillslut så snurrade allt runt mig. Sen var vår klass fånga på en båt av små konstiga tecknade gubbar, ibland ville dom döda oss och ibland var dom jätte snälla. Galet läskigt var det när jag hängde i talet för att hoppa på en liten tecknad gubbe under mig, samtidigt som en annan jagade för att skjuta mig! I den tredje drömmen skulle jag, Emil, Urban och Jim av alla människor åka pulka! Direkt när vi kom ut försvann all snö, men vi gick ändå till backen. Mellan alla konstiga drömmar drömde jag att jag hala tiden srkev i min blogg om en massa problem som jag inte har! Och sen fick jag en massa sms av dig.. Man kan typ inte drömma skummare saker än vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback