för 3 och 4 månader sen.

För exakt 4 månader sen blandade vi oss en varsin caiperinha i Glens kök. Vi skulle på första kaneval kvällen i Fortal. Vi hade som vanligt druckit öl hela dagen om var lagom goa. Hittade våra turisthattar, satte på oss dom. Satte oss ute på trappen upp till pollen för att ta en massa flum kort. Fy fan vad underbart det var!  

För exakt 3 månader sen åkte Emma hem ifrån mig. Vi hade haft revolution i stugan hemma hos mamma. Vi hade på förmiddagen varit på hårmodellt uttagning. Hon valde mig, men jag sumpade skiten genom en fråga "Ska jag klippa mig också"? Då påstod hon att jag egentligenm inte ville, dumma tant! Sen sprang vi till skolan för att där få reda på att vi inte hade någon engelska. Svettiga och irreterade åkte vi hem men på tåget såg Emma så där finulig ut och sa "Ska vi hem till dig och dricka upp den där 50% spriten" Haha, jag fick värsta  chocken, men MIlla bangar inte! Så vi satt i stugan hos mamma en helt vanlig måndag och shottade. Döm oss inte tack :P Sen åt vi middag med familjen, skrattade lite ovanligt mycket.. Konstigt. Sen låg vi i mitt rum och sjöng svensk pop. Se lugnade vi iaf ner oss och hj kom förbi. Efter att dom kollat igenom alla mina fotoalbum och efter att vi kollat på något på tv, kommer inte ihåg vad frågade Emma när bussen gick. Jag gick för att hämta busstidtabellen och hj sa "jag kan ju skjutsa hem dig" "Nej, det kan du inte för du ska stanna här " svarade Emma. :D Du är så himla diskret sötnos! Men jag antar att jag är skyldig dig ett tack! :) Puss 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag säger det igen.. If only I could turn back time :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback