förklaring.

Annica sa idag att hon läst min blogg i skolan. Jag frågade om hon läst hela och om den var rolig. Hon sa
- Nej, jag läste inte hela. Du klagade ju bara på allt och var sur hela tiden!
Först sa jag emot men sen när jag tänkte efter så är det ju sant! Jag srkiver hela tiden att jag är arg, sur, lättretlig och att jag vill slå något! Fan vad tråkiga att läsa när någon bara klagar hela tiden! Men jag citerar mig själv från den..... (Hittar inte det dumma inlägget så jag får väl förklara igen då)
När man tänker för mycket vill man få bort allt. Annars sammlas bara allt i en klump i huvet så vill man skrika! Och när det inte finns någon att prata med så är det väl bäst att skriva ner allt för att tömma huvet. Därför så låter det ju som att man är världens mest deppade person eftersom det bara är då man skriver. Men jag lovar att jag egentligen är en mycket glad människa som fyller år imorrn! Det är bara det att jag tänket lite mycket ibland..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback