fredag natt.

Fab 5!
Veronica, Emma, Åsa, Anneli!!! Ni är det bästa som hänt mig, älskar er!
Vill inte gråta inför er, jag känner mig bara så himla dum på alla sätt och vis! 
Dum, dum, dum och töntig känner jag mig! Jag och Veronica fick inte komma in på Hirshen för dom tyckte att vi var för fulla! Och så mycket hade vi väl ändå inte druckit?! Eller det märktes ju iaf inte! Jag hade iaf galet kul på Viper, hoppas ni också hade det! Får ta en helkväll någon annan gång! Ska väl lägga mig eftersom ingen vill till Magget med mig.. David Gray kommer spelas hela natten! Imorrn kommer det bli precis som jag sa till er, men SÅNT ÄR VÄL LIVET...... just nu mår jag, skit. eller jag vet inte, mest konstigt skulle jag tro!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback