hemlig passion.

Kan ni gissa Mills hemliga passion? Och inte vanliga saker som: choklad, lakrits, dans, myspys, pussar, beverly hills aso... Utan något kanske lita underligt..

Stora, fina, rena, lyxiga bilar! Jag älskar dom. Sitta i framsätet lyssna och sjunga jättehägt på musik, samtidigt som man sitter högt uppe över vägen! Och bilen låter typ ingenting, den låter jättetyst! Är jag konstig nu? Men det bästa av allt! Ljudet när bilen accelererar och man hör hur fort det går, motorn låter inte illa den liksom sjunger! Jag och Sten körde rally hem med hans special växel, man kan välja manuell eller automat! Vi körde manuell och det lät som en racerbil, jag satt och jublade, skrek och skrattade! Det var verkligen det bästa idag, galna kicken! Så nu vet ni hur man impar på Mills :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Öööööööööörrrrrrn, du vet ;)

Postat av: Melina

Camillaaaa...
Har du jamies nummer? För ni fick väl den där lappen med alla mobil nummer på ?

2005-11-22 @ 23:21:21
URL: http://ladysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback