i skolan.

Idag hade vi 3 timmar svenska på förmiddagen. Kan tyckas vara jobbigt men är inte så farligt om man inte jobbar och diskuterar annat ist för att skriva tal. Luciavaka, champange frukost och studentmössor diskuterade vi. Vakan och frukosten ska vara hos Moi! Och Tomas måste ha en mössa fast han tycker det är onödigt.. Knas! Sen lekte vi Olas frågelåda, alltid lika kul! "Var har du helst på dig hemma när ingen ser dig?"  Sen åt vi lunch på Torsbacke. Fisk idag igen, har ätit det varje dag den här veckan till lunch. Men gott är det. Sen fick jag en massa fetaost av Åsa! Sen var det boxerzise på gympan. Det var kul, har typ blåmärken på överarmarna. Det där eridära Emelie är väldigt hårdhänt! Men duktiga var vi fast vi tappade bort oss och jag aldrig kunde bestämma på vilken sida jag skulle sparka :P Inte så mycket sång i duschen idag men efter sjöng jag, Åsa, Emma och Sara "Var bor du lilla råtta" Så fint så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback