kort helg sammanfattning.

Oj, oj, oj! Det här måste typ vara rekord, har inte skrivit på två dagar :P Har typ inte varit hemma någonting sen i fredags. Då var jag hos Emma och lekte lite. Tjonken, Uno, Klas och Explorer var också där på besök! Vi spelade Fia med Shot och lekte en massa lekar. Jag var sämst på "mattepip" leken men jag klådde iaf  Uno på Fia, det var ju huvudsaken för nu måste han med på Friskis imorrn! Tjejorna var ganska trötta men Mills var uppe och hoppade en massa. Sov där och vaknade sedna pigg och glad. Idag har jag och Emma sprungit runt lite överallt. Till pappa, Veronica, mamma, Sollentuna, Obs, mamma igen. Vi ville egentligen stanna i Sollentuna på Paddys Pub och ta en öl men vi hade inga legg med oss och jag hade inge pengar :( Ville då åka till ett cafe och fika men jag hade ju fortfarande inga pengar! Därför åkte vi till Obs där vi köpte 3 sexpack. Ett sxpack Cola och två pack chokladbollar! Åkte hem och hade ett eget hardrock cafe hemma i soffan med rock klassiker! Sen bjöd Mamma Gud bjöd syskonen Henäng på middag, mycket trevligt var det! Efter middagen kom Åsa också! Vi ska starta en egen sekt! "Mutti, Annanas och Fis" haha. Det firade vi med att dricka en flaska moserande vin, självklart! Kom nyss hem från Emma, vi tog en prommenad och följde Uno till Johans fest. Gick sen hem till emma och drack lite Pepsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback