lördag.

Sitter och räknar matte och jag fattar! Blir typ jätte glad. Som jag sa till Emma: man får värsta kicken av att kunna och få rätt svar! Jag måste nog vara mattenörden nummer ett, efter jocke då då. Lyssnar på vinyl gör jag också, hoppas att California Dreaming kommer, då ska jag skrika! (Sjunga) Dom andra ska ut och sjunga och shaka asset ikväll. Jag vill också åka till söder och sitta och ta några öl, galet mysigt! Men hela vårat total roliga, tokiga, konstiga, incest, ännu mera roliga, muffins BÄSTA gäng!  Dagens sanning skulle jag vilja påstå att det var! Var hos Åsa tidigare på lunch, jätte mumsigt var det! Fast jag inte åt så mycket.. Hade en mycket lång diskution om det heter en muffin eller en muffins.. Erik tyckte iaf en muffins och flera muffinsar : P sen var vi pinsamma för att vi diskuterade pinsam tystnad. Kan ju inte säga att vi har tråkigt direkt! Borde kanske köpa lite choklad till min mattedate ikväll... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback