magget.

Har ont i huvet! Men det var det värt för vi hade så galet kul! Kvällen började med öl och några shots hemma hos Mills. Hade ju snott Eriks Volka citron så han fick tillbaka några shots. Snälla jag! Sen missade vi bussen. Det var Eriks fel för han var tvungen att gå på toa. Väntade i 10 minuter och åkte 45an åt fel håll genom Fresta. Kom ner till Magget vid 11, ganska lugnt och lite folk. Vi lekte ombytta roller, jag drack öl och Erik drack drink. Vi bytte plats på glasen så han inte skulle skämmas :P Vi hade ett allderles eget par som vi spanade in hela kvällen. Hon var jätteskum. Hon dissade honom flera gånger och sen helt plötsligt var hon på honom. Undra vad som hände med dom senare på kvällen! Lakritsshot införskaffades! Jag var först upp på dansgolvet med två tanter. Hon var jätterolig fast förstod inte vad hon sa, men sen när är det ett problem? Dom spelade ju min låt så var tvungen att gå upp. Kommer dock inte ihåg vilken låt det var.. Senare på kvällen fick jag till och med Erik upp på dansgolvet, dansade riktigt länge! Försökte få dit Myggan men han ville inte, tråkboll. Jag var översocial och messade med en vanligt! Myggan, Toss, Emma och Mats. Stefan ringde också. Men det var inga pinsamma ledsen sms som tur var! Jag hånglade med en kille som jag inte fick hångla med för Erik så jag blev bortdragen. Han var tydligen en player.. Sen mötte jag Uffe som höll händerna för ögonen och gick förbi mig (pappas kompis) Pappa skulle tydligen också kommit ner dit men han gick till Que. Sen var det dags att knata hem. Mötte Janne vid Que som var mycket trevlig och glad! Gick till Sibylla, jag köpte fylle pommes. Fick därifrån skjuts hem av Eriks pappa. Gick hem, la mig på sängen, åt upp pommes frittsen,   somnade med kläderna på, tvätta bort ansiktet hanns inte heller med. En mycket lyckad invigning av Väsby tycker jag!   

Kommentarer
Postat av: Ifiyenia

"Dom spelade ju min låt så var tvungen att gå upp. Kommer dock inte ihåg vilken låt det var.."

hahahahaha, såå klockrent


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback