måndag.

Hemma från första dagen efter lovet, var segt! Dagen började med det icke efterlängtade matte provet, men det gick helt okej! Var mycket lättare än uppgifterna i boken, så det var ju trevligt! Efter det var det över två timmar till nästa lektion så jag åkte hem till Emma. En trevlig morgondate! Jag fick rostmackor med stekt ägg och aromat! Sen lekte vi med Uno och hans speada upp låtar program "Traktor Dj studio" vi gjorde om massa låtar så det lät som smurfatna. Galet bra! Det bästa var nog ändå Emloo & Vamp feat. Mills! Sen var vi tvugna att slita oss för att åka till skolan igen. Inte så jobbigt, läste massa engelska texter..
Senare ikväll ska jag och Emma åka och handla till cafet vi ska ta hand om i skolan den här perioden. Baka en massa ska man göra också. Vill bara gå och lägga mig!

BaBaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback