måndag.

Guud vad jag är trött! Är helt slut i huvet! Imorrse var jag irriterad av noll anledning, förlåt Sara hoppas att du överlevde. Se det från den ljusa sidan, det kan vara mycket värre, var ju inte änns grinig : P Du ska också vara glad att du är inte är Annica för hon för skit för allting när jag är sur! När jag är trött så blir det ännu värre så har skrikit på henne under typ hela middagen... 
   Idag lämnade jag in min short story på engelskan, tre sidor och två rader. Vill att hon ska rätta den nu direkt. Det var typ när jag blev klar med den som jag började må konstigt. På matten började vi med derivata, krångligt men det löser sig väl också i slutet! Jag fattar ingenting, varför började jag må så här helt plötsligt? Kanske skulle valt en annan handling till min story...

(Pling) Nu fattar jag ingenting, vad hände där? En förklaring tack! Nu vill jag åka hem till Katarina hämta min story och lägga till en massa, känns som att jag bara har skrivit 7% av allt! Ska gå och lägga mig och se på film eller något annat. Sen ska jag försöka somna tidigt och inte tänka! Jag har ju sagt hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback