måndag.

Nu är jag äntligen klar med min filmanalys, blev riktigt bra om jag får säga det själv! Nu måste jag skriva mitt tal, ska vara klart till på fredag :S Ämnet är hälsa och vad är inte bättre då än att skriva om alkohol?! Låg i sängen igår och hade ångestattack för jag inte har pluggat  något i helgen. Orkade inte så mycket igår eftersom jag festat både fredag och lördag. Då kom jag på vad jag skulle skriva om.. Idag fick vi tillbaka våra noveller på engelskan, gick bra och matten var lätt idag. Vi är så otroligt duktiga Sara! Men jag skulle verkligen kunna döda henne, att hon aldrig kan hålle käft?! Inte Sara utan vårt gemensama hatobjekt!  Så förrutom henne så det har varit en lyckad dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback