matte igen...

Jaa, då var det då dags att gå och sussa.. Har räknat, eller försökt räknat matte idag. Går uselt, börjar bara gråta hela tiden för jag inte fattat ett piss! Matte C suger! Det här är väl ett litet försök att få lite sympati, vill att någon bara ska säga att det kommer gå bra, fast jag vet att det inte kommer det. Sak samma! Ikväll var en trevlig kväl iaf, Gick till Veronica för att kolla på Emmas frisyr, sen fick jag en egen! Galet fint, duktiga du : ) Sen blev vi hungriga så jag och Tjonken åkte till Mc'donalds. Först höll vi på att åka in på McDrive så vi gjorde en liten fin (förbjuden) sväng och åkte sen en annan liten väg där motortrafik ej får köra..  Men det gick ju också bra! Sen hela kvällen så fort jag inte säger något får jag ångest! Jag tror jag inte haft sån galen ångest i hela mitt liv, att veta att jag inte kan. Ordet "lg" "lg" "lg" snurrar hela tiden runt i mitt huvud! För att försöka få bort det tänker jag på annat som jag inte borde tänka på.. Vilket gör saken ännu värre! Imorrn kl 14.00 ska jag på extra stöd med My och alla andra som inte fattar något inför provet. Fast det är lov! Känner mig inte speciellt duktig för jag går till skolan trots att det är lov. För att känna mig duktig skulle jag inte behöva gå alls, inte ens på det valigt stöd på torsdagar!  TACK JOCKE!! Nu ska jag gå och försöka somna, inte tänka och inte gråta! Känner mig så himla dum och så himla B!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natti natt sussa sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback