onsdag.

Gud vad jag bara vill sova! Har varit som en stor eller egentligen liten degklump hela dagen! Gick upp för tidigt idag för att stå i cafet i skolan. Vad gör man inte för laget?! Sen resten av dagen har jag bara velat sova och gjorde det nästan på religions lektionen. Men jag var inte värst, Martin sov!! På Amk så fick inte Danne igår tv:n som ingen lärare gör. Jag och Åsa försökte som alla andra men det gick inte. Vi hämtade Jocke och han frågar om det var Danne som satt i ljudkablarna. Åsa säger att det var jag varpå jag skriker "Jag har testat alla hål" Herregud! Sen när jag äntligen kom hem drack jag ett glas Multivitamin och år en väldans massa salami! Såg på Bh och sov! Nu väntas det på Lost och OC. Sen ska jag sova MIN SISTA NATT SOM 17 ÅRING!  Ett stort för Grattis till min själv ; )

Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback