onsdag.

Så var det äntligen onsdag, inte så ofta man längtar till en sån men idag ska vi fira 200 DAGAR TILL STUDENTEN! Ska snart ta bussen och sen tåget till Märsta och Toss. Ska bli jätte kul, ska sova där borta också! Hoppas att vi orkar med Lotetas tjat imorrrn, herregud jag ska ha eftermiddag också! Idag i skolan innan AMK så hade jag, Emma, Sara och Emelie en liten revolution inne på toaletten. Haha ni borde komma med på mina och Emmas någongång! Dom är galna! För övrigt så är det svinkallt här inne, då spänner jag mig och då får jag bara ännu mer ont i ryggen. Hatar dom svarta stolborden i skolan. Jag har iaf bestämt mig för att gå vidare och lämna tjafset bakom mig. Baffe sa att jag inte ska ta på mig skullden för något så jag litar på honom att dom andra tycker lika dant..

Babaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback