onsdag.

Ovanligt sen dag idag.. Hade öppethus, men jag hade projektmöte hela eftermiddagen till halv fem. Segt, eftersom vi grafiker inte har något att göra än. Projektmöte.. Får man några vuxenpoäng för det också Emma? Det tycker iaf jag! En trevlig överraskning var att det fanns fika till oss på eftermiddagen. Fanns massa frukt och mackor men jag siktade in mig på degistivekexen med brieost på och en massa salami såklart! Sen var Jamie tvugnen att gå så jag fick också gå, det var ju bara Sammarna som hade en massa att diskutera..

För övrigt var min dröm inatt inte helt okej, fyy vad jag är äcklig! Eller konstig iaf.. Jag tror nog att det är som Emma och Åsa säger! Haha, tänk om det var pga den som jag har varit så glad idag. Hade disco i öronen på vägen hem också!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback