OTH

Jag dör! Bokstavligen mega dör! Sett på dubbel avsnittet av One Tree Hill och jag vill gråta 1000 gånger om, om inte ännu mer! Säsongsavslutning, dubbelt så bra och frustrerande. Hur kunde du gå ut genom dörren?! Jag skulle slängt mig över människan om jag vart i dina skor. Men sånt där händer aldrig på riktigt, jag fattar inte! Och han gick! "I could hold you forever but it still wouldn't be enough" Ska fortsätta och skriva klart min short story! Just nu skulle jag kunna skriva mega uppstatsen, om den bara hade varit på svenska! Så här ska den iaf sluta "Her name was Camilla" Ingen annan kommer i världshistorien få läsa den förrutom Katarina. Den är så mega smörig och töntig, men det är ju så jag känner. Eller kände.. Så jag ät väl också töntig..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback