short story.

Blä på nationellt prov! Hatar det där dryga häftet med texterna. Jag vill bara sova och strunta i dom! Har iaf läst igenom det två eller kanske bara en gång.. Sen kom jag på att jag måste skriva på min engelska short story också. Och för att bli på rätt humör för att skriva den, komma i rätt känsla måste jag lyssna på allt mys. Så sitter här i myskläder och lyssnar på hela min lugnt lista. Måste hitta den där känslan som jag hade då, den finns där bak någonstans. Det man skulle kunna tro är att jag skulle dö av gråt efter jag fått fram känslan och skrivit om allt. Men det känns riktigt bra efteråt, jag känner mig lugn och tömd. Det jobbiga är väl att ingen kommer fatta vad jag skriver. Jag skriver som jag gör på svenska i dagboken. Och när man skriver så på engelska låter det bara luddigt. Inte så bra när man ska få betyg på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback