söndag.

Nu regnar det ute, blir galet nerstämd av det här höst vädret! Vad hände med dom fina soliga höstdagarna då man kan vara ute och fotta en massa? Eller bara sitta ute och göra ingenting. Dom försvann iaf och snart blir det väl slask också! Sitter nu för sista gången på mycket länge och räknar matte. Sen hinner jag se på Bh när jag kommer hem eller åka till mitt nya inneställe, Ellströms. Känns skönt att hinna ta itu med det också, vissa fyller ju 18 på torsdag! Dån, dån, dån där uppe håller Jarri på att fixa våra fönster så jag måste sitta här nere. Man kan inte sitta vid det här bordet, man får bara ont i ryggen!

Vet inte varför men av någon anledning känner jag mig lättretlig och sur! Inte så jag går och skriker på Annica som jag gör ibland men såfort jag sitter själv eller inte har något att göra blir jag typ jätte sur och vill slå något! Borde göra som Sara sa och skaffa mig en sandsäck som man kan slå och få ut sin frustration på. Smart, smart, får önska mig en sån. Jag drömde att jag fick damp på några killar på en parkeringsplats och så stod jag och vrålade att dom skulle hålla käften och att dom var jävla mesar. Kanske där efter jag fortfarande är sur. Sur på något som inte finns eller inte hänt?! Det här går utför : P

Veckans film: Kocken
Veckans skrattattack: Jag och mamma när vi såg på kocken
Veckans skräck: Såg på "Saw" igår kväll och såfort som det ringde i filmen så ringde det hem till oss! JAg och mamma började nästan gråta. Vi kastade telefonen på Annica som fick svara.
Veckans filmcitat: "Så kan du få bananlikör efteråt, jag bjuder" Från Kocken, Martin skulle få bananlikörom han hade sex med en prostituerad! Hahahah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback