stör jag?

Stör jag?
Nej då, inget annat än mitt liv! Eller det var kanske att ta i lite. Men min dag har varit usel. Vill ut och köra bil, lyssna på köra bil musik på högsta volym och lämna alla tankar bakom mig. Se dom swicha förbi som alla hus och träd vid sidan om vägen. Om jag vågade skulle jag sno bilen och göra precis det! Men jag får väl vänta ett tag. Mamma möblerar om igen, är kaos här hemma vilket inte får mig att må bättre. Vi var och kollade på en jätte fin lägenhet idag, i Rotebro.. Dit skulle jag vilja flytta nu på en gång! Får väl se hur det blir. Högst upp, egen våning! När vi gick ut ur hissen dog jag och nästan skrek "Precis som i Brasilien" Utanför var en liten för hall som man själv får möblera. Haha, det fanns en till dörr i hallen som gick till trappuppgången utifall att vi klantar oss. Har fel nycklar till fel dörr eller glömmer påsarna :D Nu finns det ju dock inga vakter som tycker att vi är galna! Tur det! Grattis Mutti! Hon kunde koppla in sterion helt själv, med högtalare och allt, stod och hoppade upp och ner av glädje! Hon satte på radion och vilken låt kommer?! "Brown eyed girl" Då fick jag damp och var tvungen att skriva av mig. Bara för att göra det klart för alla nu.. Jag deppar inte, jag är bara flyförbannad och sur!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback