tisdag.

Vaknade imorrse och kände mig helt förvirrad. Är det fortfarande, det som jag förrut var så säker på är jag inte alls säker på längre! Vill inte släppa det och inbillar mig då en massa. Är rädd att glömma allt och är rädd att jag då kommer känna som jag gjorde för ett år sen. Och två. Och kanske till och med tre. Funderar på om jag kan skriva exakt hur jag menar, man vet ju inte vilka som läser.. Tänk om man skulle kunna ett språk som inga andra förstod, bara vissa som man själv valt skulle förstå.

Skrev nyss precis vad jag ville säga och började sen byta ut vissa nyckelord till andra konstiga språk. Efter två meningar tänkte jag att då behöver jag ju inte skriva det över huvudtaget eftersom ingen kommer ju fatta något! Har det uppskrivet för mig själv ist. Varför kan man inte bara se vilka?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback