tisdag.

Gud vad det är segt att inte ha bredband! Då kan jag ju inte skriva när jag känner för det. Vilket betyder att det finns kvar i mitt huvud hela dagen, vilket betyder att jag måste prata med någon om allt ist. Men jag vill inte prata med någon om det. Ska ringa Decc  sen, hon kanske vill ge mig lite stöd och hjälp. Jag gav ju henne mina världsbästa råd i söndags! Jag är helt tom i skallen, vet inte någonting! Och det är så frustrerande. Saken är den att mamma har rätt. Jag försöker intala mig själv att hon har fel men jag vet att hon har rätt oavsett hur jag känner för tillfället. Jag vet, det har hänt förrut och det kan hända igen! Men då får jag väl fan skylla mig själv nu när jag har ett val! Ska inte komma och klaga sen! Jag tänker på allt vi sa innan och det är så himla rätt. Vem har gjort fel i den här leken? Ingen! Bara jag som muppar mig! Bara jag som inte ville acceptera. Kan inte alla bara förstå för jag kan inte förklara! Jag typ skäms eller något! Sen kan jag inte säga något för det känns som att folk inte vill förstå ibland...


Så där fick jag väl in det mesta som går att skriva här. Visst, lite otydligt för vissa...
Bläbläblu som jag skrev i Emmas religions block.


Kommentarer
Postat av: Emma

Blublublä, lilla mills.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback