tisdag.

Idag var det dans igen, kom nyss hem. Det som jag trodde aldrig kunde hända har hänt. Dansen hjälpte inte! Jag var inte glad när jag gick där ifrån, det var inte speciellt roligt undertiden heller! Var lika ledsen när jag gick där ifrån som när jag kom. Idag på religionen höll jag på att somna igen! Jag var så himla trött och ledsen och arg! Vill typ skrika, hoppa och sparka sönder ett fönster! Jag vet inte var jag ska tro. Har hört så olika saker från alla! Men det blir väl som det alltid blir, allt är väl okej nästa gång vi ses. Men jag vill att vi ska prata om det! Allt känns så falskt annars! Blir så himla frustrerad på allt! Om ni blir sura eller arga eller tycker att jag är en ignorant bitch, så säg det när jag frågar! Ljug mig faan inte rakt upp i ansiktet! Ska ta mina födelsedagspengar och köpa mig en sandsäck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback