tisdag.

Jag vill ha chips! Sourcream & onion chips! Och en massa salt lakrits, typ djungelvrål! Elle S-märken! Men eftersom jag inte har något av det hemma så har jag ätit. Limpmackor med skagenost, en delikatoboll, tblerone och skinka. Och snart ska jag äta pasta med ost och laxsås, herregud vad jag äter hela tiden!

Ska snart till dansen och äga lite, haha. Hoppas att hon inte är där för då kommer jag bara bli arg! Hon som shakar till allt, ser sig i spegeln, plutar med läpparna och tror hon är jättesexig! Och hennes kompis är typ världens töntigaste! Blä på dom två! Men iaf.. Kommer hem vid 21.30 så då kan ju någon komma över med chips och lakrits. Den som gör det kan till och med få smaka! Ni kan ju samspråka med varandra och komma överrens om vem som ska komma! Vad bra då ses vi sen då

Babaj

Kommentarer
Postat av: Emma

Pfft, du får ju komma hit å hämta om du ska ha nåt! :p
puss söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback