tro mig!

Jag förstår verkligen inte att ingen tänker som jag?! Förrutom Annica såklart, men om hon är den ända så kommer jag ju tjata ihjäl henne på 2 dagar! Nu tror alla att det handlar om det som det handlade om för någon månad sen. Och den gången då jag hade solglasögon på mig på kvällen när det nästan regnade! Men det är precis tvärt om! Det är som det jag skrev i inlägget innan.. Skriv när du inte kan prata! Och det gör jag! Men jag utelämnar ändå 70% av allt! Varför kan ingen förstå hur jag menar? ÅÅ, nu kom Annica hem! Sitter här och hjärnan är på fullvarv. Folk kanske förstår men dom tror inte att jag klarar av det..? Eftersom jag inte klarat det förrut. Men tro mig den här gången! Var fan är min sandsäck?! Det är skillnad på sur och frustrerad! Jag är inte sur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback