bajs.

Kukniklas!!! Jag hatar matte C det förstör mitt liv! Jag fattar inget och jag kommer bara få G och det förstör mitt mål och så kommer jag aldrig vilja räkna matte igen! Det var ju kul förrut och jag fattade! Nu kan jag inte säga att matte är mitt bästa ämne längre! Och grafisk är jag också sämst på och engelska kan jag inte prata! Media provet kommer vara jättestort så det går väl också åt helvette! Svenska är trist för att inte tala om religion! Så det som återstår är väl historia. Trodde aldrig att jag skulle säga att det är mitt bästa ämne...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läste matteC men hoppade av kursen bara för att jag insåg att jag inte skulle få MVG. Hur dumt tänkt som helst av mej. Ta det lugnt så fixar du säkert ett VG och allt som inte är IG är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback