dans.

Nu står Annica och pappa och dansar ballet för mig, dom är fett duktiga! Vi är så roliga i den här lilla familjen! Annica kan sträcka ut sitt ben rakade fast pappa har ju längre ben så det blir svårt att bedömma vem som är bäst.. Plus att pappa typ fick kramp i benet, haha. Och Annica har ju riktiga balletbralls så hon vinner nog. Pappa får träna lite, eller utmana Annica i att kasta dart eller typ dricka öl. Eller så spelar vi Robinsson så kan vi pakta ut Annica som vi alltid gör, lusen brukar hon ju också förlora i! När jag tänker på det så har vi galet kul här hemma!

Jag har dansat ikväll, nostalgikick! Så underbara, fast hon som står bredvid mig är usel! Hon står och shakar till all musik fast det inte passar. Och så verkar det som att hon tror att hon är världens sexigaste, men hon ser typ jätte risig ut! Såna människor vill jag bara utklassa och dansa sönder, tills dom inte orkar mera och går hem och gråter. Får man tänka så? 

Att införskaffa:

  • Black eyed peas nya skiva så jag kan dansa alla danser hemma!
  • En höstjacka
  • En halsduk
  • En ny mascara
  • 10 miljoner 
  • En kylväska så jag kan ta med mig juice till skolan utan att den blir varm.
  • Flera tofsar
  • Körkort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback