fredag.

Då var det fredagpå riktigt då, ledig idag igen! Gick upp 8.15 för att göra mig iordning och åka ner till ellströmms. Gjorde sista testet på pärm 1, lätt som en plätt som en pannkaka var det! Sen gjorde jag en pärm till som dessvärre var svårare. Jag sumpar allt på frågorna om bilen, bromsar, däck, ABS, servo mm.. Sitter och läser det kapitlet nu så man lär sig någongång. Visst var det vägverket man ska kontakta 10 dagar efter ägarbyte? Sen överhörde jag ett telefonsamtal. Det var Åsa som ringde och pratade med Eva, ganska kul! Tyvärr fanns det ju ingen tid på måndag med Marie men på torsdag kl 15, så glöm inte det! haha.   

Annars mår jag bra idag, inge depp! Ska satsa på att hålla mig undan det ikväll också! Somnar nog kl 6 ändå, sov ingenting i natt. Såg på Sex and the City till halv ett. Sen kunde jag inte somna, låg typ och halv sov ibland fast fullt i medvetandet! När jag väl somnade lite drömde jag om att jag låg i sängen och inte kunde somna och när jag väl somnade i drömmen, drömmde jag att jag inte kunde sova! Fattar ni vad frustrerande, känns som jag varit vaken hela natten!  Men Emma om du slutar prata om dina problem blir det ju jag som tjatar, hur ska vi göra då? Jag vill ju inte heller tjata.. Antingen får båda hålla käft eller så får vi väl tjata ihjäl varandra. Alla andra röstar nog på alternativ 1.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback