inlåst.

I’m sorry for the tears I’ve made you cry
I guess this time it really is goodbye
You made it clear when you said
I just don’t love you no more


Mills nya absoluta favorit låt, den är bara för bäst! Har varit ute och kört, galet skoj, och jag är fett duktig också ; ) Men sen när vi kom hem var jag tvungen att gå ner till mitt rum igen, har varit inlåst här sen 2, halv tre någongång.. Mamma, Sten och Annica håller på med någon hemlighet som jag inte får reda på. Sa att det är för tidigt att ha såna "öppna" hemligheter, det är ju trots allt 2 och en halv vecka kvar! Sen glömde jag till råga på allt min telefon i bilen, i en hel kvart! Ni förstår väl att jag under den tiden bombats med sms och missade samtal! Folk ringer ju hela tiden och vill prata med mig.. Eller inte, inte ett endaste litet sms hade man fått. Ska det vara för mycket begärt? Och nu galoperar min radio men telefonen har bestämt sig för att hålla käft! ÅÅÅ, gud i himlen! Nu spelar dom Brakeaway på Love 103.9. Älskar den låten och den kanalen! Fast dom har tagit bort det där roliga skriket efter första refrängen.. Nu får jag tydligen komma upp och äta middag iaf, måste väl gå ner hit sen igen så. TTYL!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback