jag ljuger.

Gud vad jag skriver idag, men ni väljer ju själva att läsa mitt pladder. Gud vad dom skrattar där uppe jag blir typ ledsen, mobbad i mitt eget hem! Jag tror att jag skriver så mycket för att jag ljuger! Eller inte ljuger men jag skriver inte det jag egentligen känner och vill skrika ut, och då blir jag typ sur :P Så om jag skriver många gånger så kanske jag får ut små saker hela tiden.. Eller jag vet inte. Jag skriver så jag fattar men ingen annan. "jag skriver så ingen fattar med mening! för jag vill inte klaga och jag vill inte låta som en nerdeppad människa som bara är ledsen och inte kan släppa någonting någongång!" som jag precis sa till Emma. Jag vet att alla tycker att jag ska släppa det och när jag inte kan det vill jag inte erkänna det för jag känner mig så dålig! Så, därför skriver jag inte vad jag egentligen känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback